Tuesday, April 28, 2009

Final Exam in UTM


I just answered 2 papers for my final exam.Just now, paper Space Law.Alhamdulillah, I can answer most of the questions. But there were a few questions that i really dont have any idea. Nak goreng-mengoreng pun tak blh. Nak biarkan kosong pun tak boleh.dah tu mcm mna...jwb je la. Confirm Dr. Ali gelak2 bila bca answer sheet aku tu.huhu. Lepas ni tinggal 2 more papers. Harap-harap dapatla aku jwb dengan lebih baik. Rasanya, ini kali pertama aku hadapi peksa tanpa revise last year final exam. Sem-sem yang lepas, proses fotostat past year papers mmgla keje aku dgn kwn2. Agaknya sbb sibuk sgt dgn PSM, smpai trlupa nk revise past year paper. Takpela.Jimat sikit duit ni.Dah la nak kena spend byk utk print and jilid. Esok plak kena jumpa 2nd reader of my PSM.Prof Mazlan.Aduh, bila tahu je dia 2nd reader aku,mcm-mcm aku fikir. Baik dan buruk dia jadi 2nd reader aku ni. Risau gak kang dia komen2 lebih2 and suruh aku buat complicated plak. Aduh.Harap2 takla.Kawan-kawan..doakan sahabatmu ini. Tak sabarnye nak habiskan final exam ni. Hope, this is my final exam in UTM. Rasanya lepas ni nak further study kat U lain pulak. Really hope in oversea. Jeles gak kawan-kawan yang nak amik master sem dpn. Sebelum ni, mmg dah tekad nak keje. Settle kan hutang PTPTN tu.Walau sikit, tp dah berhutang, mmg tak senang dudukla jawabnya. Tapi bila dpt offer letter utk smbung master hr tu, tergugat juga hati ni. Mcm nak terima je. Tapi bila fikir2 and bincang2 dgn seseorang, I've made my mind. Keje dulula. Kalau xdpt keje tu..bru sambung kot.Huhu...Doakanlah ye untuk diriku ini ye kawan-kawan.da..~


No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend