Sunday, September 27, 2009

Jalan-jalan~

Hari ni rasa hepi sikit...sebabnya...dapat keluar dari rumah and berjalan-jalan.Setelah beberapa lama terperap dalam rumah ni...even pegi and balik keje pun...memang xde singgah mana2.terus je balik umah.xde mood nak melencong tempat lain.ye la,keluar rumah kul 7pg...balik keje dah 5.30-5.40.ptg..sampai umah dkt kul 7mlm.malas la nak pegi berjalan2.

Hari ni aku keluar dengan dua orang adik sepupu aku ni..pg IOI Mall.Budak2...baru dpt duit raya..mestila nak keluar..nak beli apa2 yg diorang nak.Aku yang memang kebosanan ni...memang no hal la...ikut je la.

So, kitorang bertolak keluar dari umah kul 2.40ptg...tggu bas or taxi...lama gakla...susah btol nak dpt taxi kat area ni...dalam 3.20 camtu baru naik bas...then sampai kat IOI pkul 3.30~3.40ptg...Tetiba terkeluarla idea jahat aku..haha...jahatla sangat...tapi yela...budak2 tu mna penah buat benda yang aku ajak ni...jadi diorang jadi jakun la sikit...hehe..jangan marah ye adik2 ku.Aku ajak diorang tengok wayang..cite Jin Notti.Ye la...dah lama aku tak tengok wayang...rindula pulak nak tengok.Diorang ok je...masa mula2 nak masuk tu...tak sbr2 diorang.takot lambat masuk...hai...sabar je la...asyik duk suruh aku cepat2 beli brg n masuk panggung cpt2.Dah masuk tu..layan je la cite tu...tapi bagi aku...cite ni ku blh bagi 3.5 bintang la...ringan cite dia.kirenye tengok sekali pun dah cukup..part komedi dia pun best gak...tapi sikit2la...tak banyak sangat.yang banyak adegan lawan2.dahla aku xsuka gaduh2 ni...tapi layan jer...

So bila dah habis tengok wayang ni...pegila berjalan2...buat ptma kali aku beli ice blended francisco coffee..aku ni mmg peminat ice blended...yang biasa aku beli starbuck n coffe bean...yela...xpenah jmpa lagi kedai ni sblm ni...so mmg xberkesempatan untuk cubala.first time try...fuh..mmg sedap gilerr...pastu ada promotion lak...beli satu dpt satu...tp tu utk size large la...tapi mmg berbaloila.hehe..promote la pulak...;p

Penat jugakla berjalan2 kat situ...Alhamdulillah..waktu nak balik tu..xpayah tunggu lama2...waktu kitorang tengah brjalan..dh nampak bas datang.so memang terus naikla.hehe...okla...itu saja utk thread kali ni...ada cite...aku buat thread bru..da~

No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend