Sunday, October 4, 2009

Latest News..!!

Hi there...mulanya ingat nk post mggu lps...tapi takde mood nak bukak blog pulak.Sekarang nak meng-update cerita terbaru aku ni....aku akan resign...fuh...sejak beberapa lama aku pendamkan hasrat ni...akhirnya terlaksana jugak.Surat resign dah diberi kepada bos pada jumaat lepas.Fuh..lega...tapi sebelum nk bagi surat tu...punya la nervous.buat kerja pun memang tak tenteram.Kak yan, office-mate yang duduk sebelah aku tu la yang suruh aku bagitau kat bos...jangan tunggu lama2.Last2...aku cekalkan hati untuk memberitahu...Pergh..bila ingat balik ayat wktu tu...rsa macam2 la...hhuhu.Apa-apa pun...dah legala...Cuma aku takut nak menghadapi big boss...minggu lepas dia takde..so okla...esok nak pegi office ni..harap2..janganla dia tanya lebih2.huhu...

Sebenarnya aku resign dari company ni sebab aku dah dpt offer yang lebih baik.Memang kerja yang bakal aku buat nnti takde kena mengena langsung dengan Remote Sensing or Gis...tapi ada kena mengena dengan komputer and teknologi maklumat.Yang paling penting...aku dapat balik to my hometown and stay with my family.Itu yang penting.Okla...thats all for now...da~

No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend