Followers

ECT Taiping

Setelah lama x update blog..lately rasa teramat malas untuk update even internet mmg availble setiap msa...Sekarang ni aku berada di taiping...to be specific ---> ECT Taiping (Edu Citi Tel Taiping).

Dah sebulan aku kat sini.Mula-mula sampai sini, rasa macam tak sabar sangat nak habiskan trainig selama sebulan di sni.Tapi bila dah ada kat sini, aku jumpa macam-macam ragam orang n dari pelbagai peringkat umur n status...So...pndapat yang pelbagai versi boleh aku dengar. Tapi yang best, aku dapat kawan-kawan yang best n gila-gila jugak la.Buat lawak xkira masa n tempat...pipi aku ni mmg duk asyik kejang je..sebab nye tiap2 hari ada je lawak-lawak yang gila-gila yang diorang buat. Rasa sayang je bila duk membilang hari...tinggal 2 mggu je lagi kami akan bersama. Selepas ni, masing-masing akan bawa haluan masing2..hurm...

0 orang nak bagi idea:

Post a Comment