Tuesday, January 26, 2010

Teaching?Mengajar?Lecturing?

Salam...hehe..tetiba ade mood and idea utk menulis a.k.a menaip. Takde la bukan ape, cuma hari ni setelah beberapa hari or should i say weeks n months...eh...xdela beberapa bulan...beberapa minggu je...hari ni ade mood utk membuat slide for lesson 7...sib baek skit je modulnye....so...dengan tahap kerajinan yang x berapa rajin sbnrnya...tp atas sikit la dari level kemalasan tu...buatla....N finally, dah siap....cuma nanti, sebelum sesi pengajaran bermula, kenala review n touch-up sikit...

Cite tentang sesi pengajaran, hurm...seram sejuk sebenarnya...bukan ape...tapi tinggal beberapa hari je lagi untuk aku bersukaria sambil melakukan aktiviti melayan internet ini tanpa melakukan kerja.Best tau keje ni sbenanrnya....kabin xsiap...kitorg just duduk2 je kat makmal komputer...buat je la kerja yang ad..kalau xde keje....macam aku...apa lagi...chatting...ooppsss...kang bos baca blog ni..habis aku...xleh2...rahsia...hehe..sory bos...tapi betulla...memang xde keje sebab guru besar akan suruh kita tunggu kabin sendiri siap baru la sesi pengajaran dimulakan.Nak tunggu kabin ni siap...bukannya sekejap...maunya 2 3 minggu ape...Smalam kontraktor baru hantar besi-besi tuk buat kabin...tu baru hantar setelah beberapa hari and minggu diorg x buat ape2...Ha...smlam...wktu kontraktor tu datang...cari aku...so..sembg2 la kejap...aku pun beramah mesra je la dengan dia....ye la...takkan nak biar kaku je...takkan nak dia je tanya kat aku soalan....so...bila aku tnya bila dijangka siap kabin aku ni, dia kata, diorg akan amik masa 2 minggu un tuk siapkan semua2 tu...then nak siapkan networking...elektrik la ap benda tah...amik masa lagi...mak ai...lame benor...yang x bestnyer....dia nak p siapkan kat skola lain dulu.aiseh...xacii..xaci....(mcm nak hentak2 kaki ala2 budak2 ja, haha...tapi dia nmpk kerr??)tapi xpela....redha saja....ad hikmah ni kabin siap lambat...so..aku bolehla relax2 dulu.

Ha...awal2 tdi aku ad bgtau kan yang hanya ad msa beberapa which is minggu ni saja untuk bersenang-lenang.Ini adalah kerana, pada minggu hadapan, aku kena start mengajar dah. Cikgu BI cadangkan aku amik masa ICTL diorg....Okla kan..dari aku duk saja2 kat lab2...sbeenarnya duk relax2 men tenet ni pun bosan gak..tambah2 bila line internet yg trsangat slow...ditambah pulak faktor lambat yang amat lambat memproses mklumat...pergh...sakit jiwa beb...oops..melalut lak...so, just nk share yang next week aku akn mengajar...Xsabar n takot ni...huhu..wish me luck folks =).

No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend