Friday, January 29, 2010

Yeay.....lega...

Berapa minit je lagi...nak balik umah...yeay...esok cuti....best-best....almaklumla...smua orang memang menantikan hari jumaat ni.Aku dulu pun macam ni...since primary school lagi....hari jumaat je...memang sangat-sangat...yela...selain ia adalah hari penghulu segala hari...saiyyidul ayyam...esoknye dah stat cuti.boleh main-main...tengok tv n jalan-jalan dengan family n frens...

Ha...satu lagi cite best....tadi lepas sembang-sembang dengan kak asma...which is cikgu BI kat skola ni....dia pun mencadangkan supaya aku mengajar budak-budak kat sekolah ni once when the cabin is ready with fully equipment...wah....lege sangat bila dia kata macam tu...aku apa lagi...ok..ok...saya xde masaalah....hehe....so...bolehla aku relax-relax skit skrg ni....nervous weh nak mengajar ni...tambah-tambah ada lak cikgu yang memerhati....k la...nak get ready utk balik rumah...hurm...should i go to granny house or not...hurm..da~

No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend