Tuesday, February 9, 2010

Uwaaa.....sob...sob....

Intro:
Huuuwaaaa........sedey....sedey woo....xdapat pg france....pnyela duk berangan sikit2...

Mesti tertanya-tanya..pe ke hal nye aku ni kan...sebenarnya...mak aku rekemen aku g smbg blaja kt france...dia dpt surat dr jabatan n kementerian dia...study psl pa tah...xmo la cite...tp yg penting...kt france...so..dengan keadaan aku yg skrg ni...memang aku nak sngt smbg blaja kt france ni...hurm...tp xpela...xde rezeki kot...InsyaAllah..ade rezeki lain menanti..mana kita tau kan...

Alkisahnya...smlam la...aku dh susun..dah tempek2 gambr pasport untuk hantar application form tu...sekali aku bca yg bhgian blkg2 tu...adeh...pesal la...aku baru perasaan...tarikh akhirnya adalah smlm...which 8hb....adeh...frust wooo....aku pun slow2 la bgtau kt mak aku...amik ko...kena marah...huhu...sory mak....nnti cheq apply yg lain plak...huhu....so..just wanna share d picture of d place that i might study...but..it seems...unfullfill la...

alamak...xjmpa lak gambar dia..mls lak nk cri btul2..just jmpa map je...bolehla yer...hehe


No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend