Followers

Tok..tok...tok..tok....

Tok...tok...tok..tok...ayam bertelur...ada dua biji jadi tiga....
Tok..tok..tok...tok...ayam bertelur ada tiga biji jadi empat....

hihi...dah bape kali ku dengar lagu ni...
makmal komputer dah jadi macam bilik muzik...
cmne...bosan-bosan...ikt je la diorg nyanyi...hehe..lawak2 bdak ni...
lagu ni mmg sntiasa dipasang oleh cikgu BI n ckgu Math kot...tp ap motif ckgu BI pasg lgu ni...
kalau ckgu MATH..ad jgk motifnya....boleh kira-kira bape telur yang tinggal...hurm...
saja ja nk share ttg lagu ni...tak tau pun tajuk dia...k la..da~

2 orang nak bagi idea:

  1. sorry respone lewat... pasai sibuk sangat dengan tugasan.... yang cikgu BM atau BI pasang lagu tu... depa semua kena mengajar Pendidikan Muzik... pasai tu depa pasang lagu...bukan kerana pasai nak buat set induksi...
    DRPD; Cikgu Muzik... bilik sebelah...

    ReplyDelete
  2. hikhik...ad reply dr ckgu lak...segn nih...hehe

    ReplyDelete