Friday, May 21, 2010

::Selamat Hari Guru::


Haha...walaupun sudah terlambat, ingin aku ucapkan...Selamat Hari Guru kepada semua guru di seluruh dunia terutamanya kepada guru-guru yang pernah mengajar diriku ini.Terima kasih cikgu, jasa kalian amatlah dihargai sehingga berdirinya aku di sini.adeh...mood sedih lak.



Time sekolah dulu, waktu skola rendah suka sangat bagi hadiah utk cikgu..especially cikgu yang bt prktikal and muda...haha...aku suker bg kat ckgu permpuan yang muda2 nih...xtau knape...mungkin sbb xde kakak so rse mcm diorg ni as kakak kita even diorg is teacher kan..day before smbutan hr guru, mmg semangat ajak mak g cri hadiah..then semangat balut cntik2...wah..rindunyer time tu...mlm tu x sbr2 nk g skola...one more thing yang aku suka bila time smbtn hr guru ni..ade la acara apa2 kan n yang pnting kita xyah pkai bju skola..normally pkai pkaian sukan la...sng skit kan nk lari ke ape kan...n d best part...boleh balik awl coz slalunya event akan hbs awl...
zmn skola mngah...best jgk..sbb skola aku kt tgh2 bandar...bila time blh balik awl..ape lg...mnju ke the store la...ha...kt kngar, perlis nih, mall yg plg besarn aku rse best..kirenye best untuk dlm perlis ni la adlh the store..haha...siankan kitorg org perlis ni..mcm ape je ..nk shoppg yg best, knala g alor star......cma skrg the store ni dh maju skit...ade tmpt men boling..so bdak2 skola aku skrg ni msti rse heaven jer...lps je hbs xtvt skola or sukan ptg2...bley je g men boling...sian kt kitorg time dulu2 kan..haihh..kngan time skola...best je rse..



Orite, apsal baru sekrang nak wish pasal hari gru..haha...lambat benar kan...nak bt mcm mna...idea xsampai untuk mencoret serba sedikit ttg hari guru ni.Sebenarnya hari ni ad sambutan hari guru di sekolah aku.hoho...ada la sukan and jamuan makan2.time jamuan makan2 ni, ade sesi tukar2 hadiah...kirenye semua guru and staf skola bwk hadiah and stu cabutan akan dibuat untuk setiap seorang.nasibla sape dapat hadiah besar ke hadiah kecik ke kan...tapi apapon...its fair because semua orang akan dapat...so nak tgk tak ape yang aku bawak utk sesi ni.....jengjeng...jeng........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

TARRRAAAAAAA!!!!



comel tak???i likee the ribbon...its pink *wink*wink..(ape isinye??hehe..adela...)


************************************************************************************


And what did i get??!!




dapat hadiah ni...besar+berat...ape agaknye dalam tu yer...jeng..jeng..jeng....



*********************************************************************************


::Sesi membuka hadiah::





xsabar nih....hehe...



aiseh.....adekah ini petanda???
mentang2 la aku x pandai masak...adeh...huhu...



macam periuk tanah jer...tol x...hmm...kna google nih..nak masak ape je dlm ni..adeh..mmg xtau nih..alamatnye..simpan dlm almari je la kot...



Anyway...sgt suke dapat hadiah ni...(^_^)

No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend