Followers

Cite..Tv...

Salam semua...wah...mesti hepi dapat cuti byk hari...and mst tak hepi sebab hari ni kna dtg keje...then esk cuti balik...yup...itu saya...xbest lak...rse malas je nk dtg kje...xbaikkan...huhu...owh..lupa plak...hr jumaat hari tu negeri saya amik cuti nuzul quran...so..mana negeri yang x amik cuti tu...mmg xdpt cuti la kan...hehe..then esk cuti lgi...yeay...cuti merdeka day...wah..kejap je kan...dah nak merdeka...Syukur sgt2 dapat hidup dlm negara yang bebas merdeka ini...bayangkan kt tmpt-tmpt lain...kesian je tgk rakyat ditindas sesuka hati...ish..ish..nak luah byk2..kang kena banned...erk...ada ke...hehe...xpela...prevention is better than cure...nak menulis ni pn kan berhati-hati jgk...


Ok...nk cite sket ttg cite yang ad kat tv sempena hari merdeka ni...patut ke..kemerdekaan negara kita..Malaysia...tp disiarkan cite2 omputih...ye..mmg saya akui...kebanyakan rkyat kita mmg suka tgk cite2 omputih ni...tp agak2 la...ni kan hari merdeka kita...cuba buat..just 1 day tu...cite melayu je...byk je cite2 melayu kan...pastu kalau nak siarkan citer melayu pun...tapis2 la yang berkualiti..jgan pakai amik je...kdg2 pelik jgk..byk je citer2 melayu yang berkualiti dan best..tapi cerita yang x best tu jugak yang diulang2 tayang byk kali...dah tu...sapa nak tgk kan...tension gak bila cite bab tv2 ni...okla...nnt smbung plak...da~












0 orang nak bagi idea:

Post a Comment