Followers

Weekend~



Salam semua.


Hi friends...hari ni dah hari ahad...what's u guys doing on this weekend?membuta tido ke?berjalan-jalan ke?dating...?shopping..?hehe...thats the most thing we like to do coz skrg kan tgh musim sale..sale prtghn tahun plus nak dkt raya kan...mmg berlumba-lumba pusat membeli belah nak buat sale...saya pun macam nak g membeli jgk..tp sabar kan je la diri ni...luckily...kt perlis ni xde shoppg cmplex yg best2 mcm sogo...jusco n UO...huhu...kalau x..mmg sekejap je terbang wang ringgit ni...


Ha...skrg ni...tiap2 hri rse sekejap je kan..dah masuk 12 ramadan pun...kita dh berada di pertengahan ramadan...hmm..byk fadilat yg kita boleh kumpul...syaitan dah diikat..kirenye...dugaan yang perlu kita tepis skrg adalah dri dlm diri kita sdri...


tp bila dah skjp je msa berlalu...nnt dah nk smpai pnghujung rmdan...sedihnye...dpt ke kita kmpul pahala byk2 lagi slps ni?berjumpa lg x kita dgn ramadan thn hdapan...insyaAllah..hrp2 berjumpa la kan....hmm..


 Ramadan kali ni...sy xbyk sgt pergi ke bazar...cma dua kali...ptg ni mak sy ajak g bazar..hehe..excited ni...hrp2 jgn rambang mata sudaa...kang beli itu..ini...membazir je kan...huhu..okla..stkt ni saja bebelan sy kali ini...kalau sape yang baca tu...terima kasih banyak2 ye..sudi baca bebelan saya yang entah ap2 ni...tp hrp2...kita dptla gunakan sebaik-baiknya bulan ramadan ni...kumpul pahala sebanyak mana yang boleh.InsyaAllah...n have a great weekend everyone...luv u all...wassalam. peace~

















0 orang nak bagi idea:

Post a Comment