Wednesday, September 22, 2010

AIdilfitri 2010

Salam and good morning everyone...today i would like to share about ... (adeh...mcm budak2 sekolah nak bercerita lak...tamo..tamo =p)


ok guys...hari ni sy nak cite skit psl hari raya aidilfitri yg bru2 ni....br td check fb...my dearest cousin tag gambar raya kitorg satu family...best2...sebab rse mcm first time je kitorg stu family pkai satu kaler...for men...mmg satu kaler la...tp for women...mstla tak...kain utk prmpn kan kalerful...atleast more than 2 colors rite...tp tema family saya utk thun ni is orange...yup..i'm starting to love this range of color.i mean color yang brightful nih...red...owh...fall in love with the color but still not forgotten about pink..hihi...ok..ape kes cite psl kaler plak ni kan...




now..straight to the topic....mcm hari raya thn2 lepas....thn ni my family and i went to my grandma's house aka my makngah's house...ada perjumpaan family yang tersangat la bsar...i mean our big family yang sgt besar ni bermula kiraan dr moyang saya...so start dr anak2+cucu+cicit+piut+[xtau apa nma dah lps tu] sepupu2 arwah datuk saya..diorg brkumpl kt umh makngah saya...actually thn ni sptutnya diadakan kt umah sepupu mak saya tu..kirenye keluarga yang lain la...tp sbb rumah diorg kecik...and kebetulan sebelah je umah makngah saya...diorg decide buat kt laman umah my aunt tu la...so utk family gath mcm ni, kitorg yang msh blajar including yg kt U akan dpt duit raya....last year sy dpt duit raya...plg banyak la dlm seumur hidup..sbb diklasifikasikan sbg student U pdhal da kje...hakhak...mcm serba slh gak tp duk pk...saya mmg nk further study pun so why dun i go and amik duit raya tu kan...itu pkcik saya yang bagi a.k.a my mum's cousin...but this year, dia..erkk..beliau tidak dpt beraya dengan kitorg kt cni sbb dia xde kt malaysia time raya ni...so...bdak2 xdpt duit raya yang best thn ni...elokla tu...saya pn dah dcde mmg xnak amik duit raya dah..but guess what...i still got duit raya...from my close uncle la...hikhik...xbanyak but still...i got..ye la..dah 24 kan...da kje...sapa nk bg duit raya kan...jumlah tu x kisah pun tp ingatan tu yang penting..ha...ha...okla...nak share gmbar my family...



owh...i do want to uploads n share much more photos but since the effeciency of the internet is turning so..so..so down...hence...only this pic i can share here....my family with both grandmas....love them so much...mmmuahhhx...(^_^)









skema tak gmbr ni..haha...




ok...tada pape nak kata dah...love u.da~










No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend