Thursday, September 23, 2010

CONTEST SENYUMAN MANEH



Tetiba mood nak join contest datang...blogwalking jap then trjumpa contest ni...dulu dah jmpa and mmg da save stu gambr utk contest ni...tapi terlupa kt blog mna tah...ni dah jmpa..apa lagi...saya xnak lepas peluang....saya nak join!!! nma contest ni







harap-harap senyuman saya manis la...huhu

mcm setiap contest yang lain...contest ni pn ad gak syarat-syaratnya and for me saya rasa syarat2 nya sangat mudah...moh le kita tengok...



Syarat-syarat Pertandingan

Mestilah menjadi followers blog Gadis Kampung Separa Bandar [DONE]
Mesti buat N3 pasal contest ni. [DONE]
Pic yang dipertandingkan mestilah hak milik sendiri. [DONE]
Anda diwajibkan berada dalam gambar tersebut dan bebas sama ada nak gambar sorang, bersama kawan ataupun family. [DONE]
Hanya satu pic saja dibenarkan untuk dipertandingkan. [DONE]
Letakkan dan link banner contest di side bar blog anda dan tinggalkan link anda di komen ini. [DONE]
Tag minimum 2 atau lebih rakan anda. [DONE]

Tarikh tutup adalah pada 10-10-2010.

Hadiah adalah topup bernilai RM30.

Jika pemenang menggunakan line prabayar, nilai tersebut akan ditukarkan kepada wang tunai dan akan di bank-in kan ke dalam akaun anda.
So GKSB nak tag all my followers blog GKSB
Good Luck!!





ha..inilah pic yang saya nak pertandingkan....gambar time konvo...sangat happy time ni...saya konvo tahun lepas, 18hb Ogos 2009....dah setahun pun saya konvo...kjp je masa berlalu...


with my friends..manis tak senyuman kitorg...errkk..


ok..last task...kna tag org...saya nak taq 2 org kwn yang sgt sporting dan best ini...hehe...orangnya adalah...jeng..jeng...










2 comments:

  1. hehe..tau2 je kina sukeeee masuk contest..tq sbb tag..nt kina suh encik pudin masuk..sebab kina senyum xd maneh sgt..haha..

    ReplyDelete
  2. hehe...tQ dear..takut2 jgk nak tag awk...;)

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend