Saturday, September 11, 2010

Sambungan dari entry shopping raya hr tu....saya cerita g berbuka kt mcD kan....huhu..trcpai sudah hajat...cewah...mcm mengidam je cik fizah ni kan...ngalahkah org mengandung lak..haha...ok..ok..smbung2...


smbung dr hari tu....then...saya berbuka kt mcD...alkisahnya teringin nak mkn double GCB...ha...SINGLE GCB saya dah makan yerrr...tamak pnye psl...nak yang double jgk..haa...amik..memang xmuat nak masuk dlm mulut...comot..memang xyah cakapla...tisu sentiasa di tangan..hikhik...tapi...pergh...memang puas hati...sodap...meh..meh saya share gambar yang smpt di snap time berbuka tu...




gulp~tertelan air liur..hehe






sundae mmg xpernah lupa...cnfirm stp kali g mcD..mst nk bli...ni sundae baru...lime ape tah...but i prefer sundae choc...nyum...nyum...




haihhhh...ttba rsa mcm teringin la plak...adeh...sabar..sabar...owh...lupa pula...pic makanan shja yang sy snap yer...gambar orangnye...hehe...malula....comot bagai time tu...even saya pkai bju yang *maveles time tu...owh..baju tu...ok...nnti saya update kt entry lain...i love that blouse so much....errkk..menyimpang dr topik jap...

rsa-rsanya....takat ni sajala update utk time..masa..di kala ini...nnti sambung lagi ye...


ps: ini adalah auto-publish...saya sedang enak beraya bersama keluarga...hehe...














No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend