Followers

Saya sakit....huhu...

Saya sedih....saya sakit....huhu....


Ada saper2 boleh tolong saya ke....huhu



credit to Mr Google




sakit sangat.....nak tahu saya sakit ape...huhu...

okla...meh saya nak bagitau....saya sakit kaki...sakit kat peha...sakit kt seluruh bahagian kaki...


huhu....nk jalan pn mcm orang yang baru lps bersalin...huhuh


xsuka...xsuka...TAPI....


bila kita tengah sakit....Allah sebenarnya tengah menguji kita....dan...melalui pembacaan saya...


semasa kita sakit....dosa-dosa kita akan terhapus...betul atau tak...wallahualam...


nak tahu tak nape saya boleh sakit ni....


inilah padahnya exercise tak warm-up....huhu....


mencik btol....dah lma saya tak exercise....pastu bila je start lari...mlas la nak buat warm-up...


2 hri berturut-turut saya exercise and langsung xbuat warm-up and cool down....padam muka kan...


ok...buat msa skrg...taubat dah...bila nak exercise...wajib buat warm-up...huhu...


harap-harap esok dah ok kaki ni....perit tol nak berjalan...:'(






2 orang nak bagi idea:

  1. urut la sikit, ltak minyak angin..huhu~

    ReplyDelete
  2. xpandai urut...tp dah sapu dengan minyak panas...errkk..losyen mustajab tu cnsder mnyak pnas kan.hehe ;p

    ReplyDelete