Followers

Selamat Berbuka Puasa

Selamat berbuka puasa.....hari ini adalah hari terakhir kita berpuasa pada tahun ini....esok dah raya kan...sekejap je rase sebulan berpuasa ni...harap2 dptla kita berpuasa lagi di tahun hadapan...insyaAllah....


lps berbuka nanti..kaum2 perempuan mst sibuk kemas umah...kat dapur tu..ha...mst kalut punyer....trmsukla saya...hehe...yang lelaki tu..jgn lupa..g masjid...bertakbir....rmai2....hehe...


dear friends....just nak inform...mungkin selepas ni saya jarang blogwalking ke 'umah' kwn2 blogger sy yg best ni....sbbnya saya dah stat bercuti....lme jgk cuti...nak raya puas-puas...kalau internet laju...blhlala surf kat umh...tapi ...musim raya ni...blh agak dah kan..mstla line tenet slow....


ha...entry saya selepas ni akan di-autopublished....tujuannya adalah supaya blog saya tidak sunyi sepi....hehe...cma x tau la smpai bila...saya cuba buat sebanyak mna yang boleh ok...sudi-sudikanlah berkunjung...kalau rajin...klik2 la kt nuffnang tu....huhu....



Selamat makan puas-puas ye...jangan dilupakan pada mereka yang serba kekurangan...



















0 orang nak bagi idea:

Post a Comment