Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri (^_^)

Salam...wah...esok dah nak raya...cmne persiapan rakan-rakan ku?mesti dah get ready kan..bju raya...kasut raya...tudung raya...stoking raya...ape lagi...biskut raya...kalau yang ada umah tu...langsir mesti bertukar kan...kusyen..ke sofa or couch dah beli yang baru...wah...wah...mesti sakan kan...kalau saya..bese2 saje...xde tukar semua2 tu...nak bagi duit raya pun kna buat calculation...padahal xdela banyak sangat...hehe..untuk duit raya ni, saya cuma bagi dekat adik2 sepupu sahaja...kalau dua pupu..3pupu....tgkla...tu biasenya...parents or tok@nenek saya yang setelkan...hihi...kenapa keutamaan kat sepupu..coz mak ayah diorg mmg bagi kt saya tiap2 tahun...even thn lps pon sy still dpt duit raya..padahal saya dah start keje..hihi...pada yang 2pupu..3 pupu or 4 pupu tu..bukan xnak bagi..bukan berat sebelah cuma...budget x mengizinkan la...ye la..saya pun bukannye keje yang bergaji besar lagi..baru nak merangkak-rangkak...insyaAllah...bila gaji dah mantap...ada rezeki lebih...adela utk 2 3 4pupu plak..


erkkk...mukadimah yang tersangat panjang...sory..sory..mesti bosan kan..erkk..ade ke yang baca entry merapu saya ni..uhukhuk...xpe2...saya kena buat jugak entry ni sebab entry ni khas untuk hari raya aidilfitri...


di hari ini...bersempena dengan kedatangan syawal yang bakal tiba..beberapa jam je lagi...saya ingin memohon ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa, tersilap kata, tersalah memberi info, terguris kata dan yang seangkatan dengannya..kepada yang mengenali diri ini seadanya...(bdak2 utm la ni)...saya minta maaf sesangat if sepanjang kita belajar bersama...4tahun tu...kalau ada yang tersalah kata...terguris kata or saya ada buat sesuatu yang anda semua xpuas hati, saya minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.kadang-kadang tu, saya akui sebagai manusia, sifat saya xdela sempurna mana.kalau tengah tension or stress...muka memang lain sikit...hehe...kalau ada yang pernah berhadapan dengan saya time di kala begitu, sorry yer...sorry sesangat.xde niat pun...kadang2 emosi melebihi akal...ape2 pun...saya sangat suka berkawan dengan anda..memori di utm...memang sukar di lupakan...dan untuk kawan-kawan yang baru...saya sayangkan anda...andai ada entry yang saya buat selama ini macam xkena je ayatnya or xbetul or yang seangkatan dengannya...saya minta maaf yer...





kad utk kawan-kawan semua.amik dr google je...hehe =)


credit to Google



sekian ucapan hari raya aidilfitri saya pada kali ini...


ps: jangan Xbaca..baca tau...penat saya beremosi kejap...love u readers.muahs.













No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend