Friday, September 10, 2010

Shopping raya!

Salam...rupa-rupanya banyak jugak entry yang saya plan nak buat tp tertangguh...ni baru tersedar...lepas saya transfer piccas from hp td...

banyak sbnrnya yang sy nak bercerita tp ade ke org nak baca...errkk...

okla..xmau cite panjang-panjang...nak cite pendek2 je....


alrite folks...haritu kan saya ada buat entry kata pegi shopping kan...shopping raya la kononnya...padahal beli brg untuk raya cuma 1 je..brg lain yang banyak...nak tahu apa yang saya beli???nak bagitau tu boleh cuma....gambar lupa plak nak snap...ada yang saya dah guna and ad yang still simpan.ok..meh saya listkan dulu barang2 yang saya berjaya grab utk shoppg raya *kononnya* hari tu...


#kasut raya(1 for me and 1 for my mum)
#beg laptop
#vakum habuk utk laptop
#keyboard protection
#eyeliner
#mascara
#etc (yang lain2 tu...biarlah rahsia..hehe)



ni eyeliner yang saya beli...uwaa....still comot2 lagi bila sy pakai...nmpknya..i need a lot of practice...jarang make-up...mcm ni la jadinya...





credit to google




then...saya berbuka kt mcD...alkisahnya teringin nak mkn double GCB...okk...itu bersambung di entry berikutnya...hehe...byk2 sgt...mesti kwn2 smua bosan membaca kan...;)










No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend