Followers

Apa jadi dengan Ahmad Durrah?

Disebabkan keasyikan untuk mengubah layout baru blog ini, saya dah terlepas untuk menonton tayangan cerita Ahmad Durrah di saluran TV3. Sedikit terkilan tetapi semasa blog ini sedang diubahsuai, mata selalu sahaja terpandang pada jam di bawah kanan kat toolbar bawah ni tetapi semangat untuk bangkit dari tempat yang sedia ada dan pergi ke hadapan TV amatlah kurang. Jadi, memang terlepas la jawabnya.




sumber:web TV3


gigih mencari gambar citer ni, sampai sanggup print screen kt web tv3...agak pelik bila taip kat google tapi takde langsung pic citer ni kecuali pic eja. rupa-rupanya, tersalah mengeja la...adeh...nasib baik duduk sorang-sorang ni.kalau tak, mesti ada orang tengah gelak berguling-guling...huhu...nak tahu saya eja ape???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Ahmad Daurah (ejaan saya...ok..saya tahu..sila gelak beramai-ramai ;p)




Ahmad Durrah (ejaan sebenar)




 

credit to budiey







Agaknya, apa yang berlaku kat episod hari ni yer?



Ps: Saya merasakan ayat di dalam entry kali ni agak skema.Apekah..?Hehe..saja ja...kadang-kadang, hidup kena serius jugak...oh..apekah lagi...









0 orang nak bagi idea:

Post a Comment