Followers

Purple Pink's Car




Salam. My passion is pink+pink colour....MyVi kan dah keluarkan kereta warna tu kan hari tu...


Hari tu, macam berkira-kira (berangan je la ni...baru je beli kete...takkan nak beli lagi kan...huhu..)..minat sangat MYVI ni....hari tu, pergi lunch dengan colleagues....aiseh...terasa macam sesuatu memangil untuk melihat ke arah itu...dan bila sahaja ku terpandang...wah....MYVI purple pink...wa....macam jatuh cinta pun ada...amik gambar curi-curi lagi tau....


uwaaa...apsal xleh upload plak...tenet yang macam beruk...


xpela..kite jamu mata awak-awak semua dengan pic ni je ye...amik kat google jer....huhu






lawakan....isk...isk...jeles sungguh kalau nampak orang bawak atas jalan...tambah-tambah kalau orang perempuan lelaki...huhu... ='(















0 orang nak bagi idea:

Post a Comment