Saturday, October 30, 2010

Terima kasih 100penulis.com

Terima kasih 100penulis.com !


Akhirnya blog saya da meningkat ratingnya...errkk..macam rancangan tv plak..hehe


Tapi since saya submit url kat situ...ingat tak ENtRy ni?Ha...semalam dah check statistic....takdela banyak macam otai-otai blogger yang lain tapi okla untuk setakat ini...








Nuffnangers yang sempat saya snap...tapi saya tahu, ada jugak visitor yang bukan nuffnanger kan...xpe..xpe...saya tahu tu..jgn risau..jnji korang tinggalkan msg kt shoutbox tu...;p




Dah ada dah kat 100penulis.com...yang saya bulatkan warna merah tu..ITS Me...


Ha...ada lagi 10 tempat kosong untuk diisi...cepat..cepat..kalau sape berminat...lawatlah 100penulis.com. Tinggalkan url anda dan ikut syarat2nya...mudah je...=)


Kesimpulannya, terima kasih ye kepada anda semua yang sudi datang blog saya walaupun sekejap je...saya akan cuba sedaya upaya balas balik kunjungan anda tu.Kalau tak hari ni, esok-esok mesti saya lawat punye..yang penting saya akan balas la.kalau lambat tu...berukband punye pasal k..hehe...;p






1 comment:

  1. sya dah tersenarai dalam tu!! ngeee... sangat riak + takabbur.. ngeeee

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend