Followers

Asmara semakin menarik

Salam.

Hi....apa yang Asmara tu...ohh...jangan misunderstood ya...ni yang cite kat TV3 tu....




credit to TV3



Zaliya dah macam insaf sikit lepas kena 'brainwash' dengan nenek asmara.

Baru kena buku dengan ruas.

Harap-harap diorang akan ok selepas ni. Tapi kesian la dekat Melati. Hmm...





Tak sabar nak tengok malam esok..kawan-kawan macam mana pulak?





3 orang nak bagi idea:

  1. dah macam husband akak suke tgk cite asmara..akak tak berapa layan pun tp die kalau boleh tak nak miss tgk..hahaha

    ReplyDelete
  2. slama ni tengok main2 je kat tv sbb xdak masa.. tp ok la tu zaliya da lembut ati.. watak dia xlarat nak jerkah2 n jegil2 da kot :P

    Latest entry : What's the point of updating your blog if you're just copy pastaing?

    ReplyDelete
  3. kak anne: haha...saya mula-mula memang tak layan langsung kak...tp lma2..mcm best lak..;p


    tupai karan: a'a...dah xlarat dah tu agaknya...kalau tak...menjerit je dia..:)

    ReplyDelete