Followers

Wednesday, November 24, 2010

Kek yang best!

Happy Birthday Sayang!






Ehh...salah...salah...hehe


Ingat tak entry ni ?


Ibu ajak saya dan seorang lagi member kami temankan beliau ke satu tempat...


Tempat tu untuk ambil kek yang kat atas tu la...Sebab apa dia ajak kami?


Sebab saya dah pernah beli kek kat sini.Dulu saya beli cheesecake....sedap...mabeles...


Tapi tak leh la makan selalu kan...tak elok untuk kesihatan...huuwaa...


apa boleh buat...yang sedap-sedap tu la yang tak elok untuk dimakan...


ok2...dah...kek ni benornye untuk si sayang ibu...





oh..gambar ayah tak boleh tempek la...kang ibu marah lak...erkk..korang mesti pelik..

apsal panggil ibu..panggil ayah kan...haha...saja-saja nama manja kitorang panggil untuk diorang.


itu untuk orang yang da kawin la...

ok...nak cite pasal kek tu....design cantik kan...mantap...kek choc moist...


Diselaputi gump-paste *betul ke eja cam tu...?


Teringin la nak beli 1 day...tapi nantila...saja nak makan-makan..hehe...













1 comment:

  1. kek sgt tidak bagus utk kesihatan dan berat badan. huhu

    ReplyDelete