Followers

My new addiction...

Dah lama nak citer kat sini tapi tak TERcerita kan...hehe...

Anda semua ada pergi KFC dalam masa terdekat tak?

KFC ada buat satu agi promo (ye ke promo...harga tak macam promo pun..hhuhu)...

Ada makanan apa tah N ada air baru...makanan saya tak tengok sangat sebab memang dah bekenan kat Zinger Burger dan Colonel Burger je..dari dulu sampai sekarang...Kalau duit banyak, beli Zinger la..kalau poket macam dah suam-suam kering Tapi teringin nak makan KFC..haaa....memang amik Colonel Burger la...Aiseh...tetiba teringin la pulak sekarang ni..*Gulp*



Ok...ok...benda yang saya nak citenye....ni ha.....




Tea 3 Layer...phew...terangkat punye...hari tu siap saya beli 2 lagi...

sekarang memang tengah mengidam nak lagi...bila la nk pegi ni...






11 orang nak bagi idea:

  1. best ea fiz..ta penah try la.. =) na kena cube nie..

    ReplyDelete
  2. sedap sgt ke? x penah rs pon..nak tgu fizah blanje la ni..hee~ =)

    ReplyDelete
  3. Sis Maera: besttttt...sampai termimpi-mimpi...cuba tau ;)

    ReplyDelete
  4. hahah.. ingatkan ape td.. ye2 nk g kepci nk try gak..hihi

    ReplyDelete
  5. Jey Yusuff : Erkk...pendemik?macam pernah dengar je...ape ek...hehe

    ReplyDelete
  6. Notami : hihi...belanja tengok je la ye notami...sedap tauuu...harus mencuba :)

    ReplyDelete
  7. Gayahspears : moh2 le kita ke kepci...hehe

    ReplyDelete
  8. cutebabygirl: hihi..tula...nmpak 2 layer je kan..

    ReplyDelete