Followers

Dia datang lagi.... sukenye saya (^_^)



Salam semua.


Entry ni saya dah buat pun semalam. Tapi sakit hati betul. Bila check kat draft, takde langsung. Oh...penat mengarang ayat, tiba-tiba hilang. Sabar je la...


Back to the topic....dia datang...yeay...saya suka....saper yang datang tu? Oh...saya pasti, anda anda semua pun pasti suka kalau 'dia' datang. Nak tahu siapakah dia itu? Hehe...





Yang kotak segi frame warna merah tu...ha tu la BE yang baru...




ni pulak ME...dah 3 ME saya...huhu...oh...sory terpaksa blur figure tu...

sikit sangat..malula...huhu...



Apa-apa pun...happy...sangat happy...walaupun tak sebanyak blogger yang lain...bolehla...syukur sangat-sangat ni...Tapi kalau Incik Nuffnang nak tambah lagi....satu negeri Pahang saya tadahkan....bagila lagi BE kat saya ye En Nuffnang...hehehe...*wink.








4 orang nak bagi idea:

  1. kenapa banyak sgt gambar tunjuk buffer earning tu? err..tahniah2 :D

    Pendapat anda?
    blog Serol-Nizam

    ReplyDelete
  2. Congrattss...


    http://miecyber.blogspot.com/2010/12/masjid-al-aqsa-didakwa-akan-runtuh.html

    ReplyDelete
  3. tahniah dapat banyak BE. bestnyer. keep blogging.

    Thanks ya, sebab follow blog Sya Isya =D

    ReplyDelete