Tuesday, December 28, 2010

Entry Penyertaan Blog List Dauspozi.com dibuka sekarang!



Tak mau ketinggalan...bukak blog dan tulis entry cepat-cepat....


Saya mahu blog saya ada dalam blog list Dauspozi.com!


Masih ada lagi tempat kosong jadi korang...cepat-cepat...jom join...ha...jangan lupa..ni syarat-syaratnya...senang je..


1. Tulis entry bertajuk 'Entry Penyertaan Blog List Dauspozi.com'.
2. Letak banner hijau kat atas tu dalam entry penyertaan korang.
3. Copy paste 4 soalan ni dan jawab dalam entry korang tadi.


a) Dari manakah korang kenal blog Dauspozi.com?
 Kenal beliau semasa berblogwalking....hehehe..hari tu ada tinggal msg kat shoutbox =)..


b) Kenapa korang nak join blog list Dauspozi.com?
Nak tumpang glamour beliau...haha....xdela...nak meramaikan lagi kawan-kawan blogger saya dan semestinya, nak tumpang traffic dari blog beliau juga...Dauspozi agak glemer jugakla pada masa kini...dengan blog hijaunye...;p


c) Apakah tujuan sebenar korang menulis blog?
Tujuan utama adalah sebagai tempat untuk saya meluahkan perasaan dan ketidakpuasan hati saya tentang sesuatu perkara. Hehehe....ala-ala macam diari la...tapi bila dah lama menulis, rasa macam best bila kita dapat share thoughts and info about something. So, sekarang ni kalau saya jumpa facts or information yang penting dan saya rasa patut dikongsi, memang saya akan buat. Unless kalau dah ramai orang buat, so saya akan skip dan cari info yang lebih baik (^_^).


d) Siapakah 3 blogger yang menjadi sumber inspirasi korang?
Sumber inspirasi eh....ermmm..red mummy....ben ashaari dan...sape eh...dauspozi (hahaha....bodek yang amat ni....sabor je la....;p)



Sekian entry kali ini. Mahu maklumat yang lebih lanjut? Sila klik SINI.












2 comments:

  1. terima kasih masukkan link KM7 dlm blog anda.link blog ini juga sudah ada dlm bloglist 2 KM7.

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend