Wednesday, December 15, 2010

Jom kita berkenalan ...




Segmen baru kat blog Incik BEN ASHAARI....


Macam best...eh...semestinye best...time saya online kat blog beliau, ade dalam 90 orang tengah view blog Incik Ben ni...Jadi..jom meramaikan lagi orang untuk menyertai segmen ni...oh...syarat?mestila ade...meh tengok...



Kalau berminat .. jom .. cam biasa.. buat satu entri :
  1. Letak header blog BEN ASHAARI
    Dah letak


  2. Bila mula buat blog ?
    Saya mula tulis blog pada 21hb April 2009. Dah setahun lebih...


  3. Jumlah follower sekarang ini .. 
    137 orang. Syukur...
  4. Berapa trafik harian ? 
     Tak tentu...purata dalam 30 hingga 40...
  5. Sehari brapa entri ?
    Ini bergantung kepada mood yang selalunya dipengaruhi oleh tahap kelajuan internet. Hehe...kadang-kadang 3 hingga 5 entries. Tapi ada jugak, satu je entry untuk satu hari..kadang-kadang takde langsung..T_T.
  6. Berikan satu blog yang best korang suka baca .. 
    Oh, susah ni sebab banyak blog yang saya suka baca tapi soalan nak satu je kan...saya pilih blog pengantin baru ni la.Saya suka baca blog Khumaera.




Sekian. Korang yang tingin nak join, klik kat sini...direct trus ke blog Incik Ben ni...











7 comments:

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend