Followers

Pilihan saya ialah Anuar Zain

Assalamualaikum.



Fuyyooo..tajuk tak beragak....Anuar Zain tu...oh...abang nuar, saya sangat meminati kamu. Kalaulah kamu dapat membaca luahan hati saya ini....hahaha....sudah...sudah....stop your day dream...=p.



Sebenarnya takde idea nak taip apa. Daripada blog bersawang, biarlah saya merapu sikit-sikit ye.Huhuhu....Bagila can...*wink.




Kenapa saya pilih Anuar Zain? Oh...semestinya dia hensem yang amat. Dia macho...dia suka senyum....dia tinggi....dia macam baik*sebab tak pernah berjumpa kan...so tak taula baik ke tak, dengar cite baik*



Teringinnye nak jumpa dia...haihhh...bilala agaknye....oh...abang nuar tak kawin lagi kan...cepatla kawin abang nuar...tak teringin nak kahwin ke?Punyela banyak wanita-wanita cantik dan baik hati kat luar ni*saya pun*dush..perasan...



Saya sangat suka 1lagu dari Anuar Zain, memberi kesan yang amat sangat...nak tau lagu ape???Hahaha...korang tak nak amik tahu pun, saya nak bagitau jugak...Tajuk lagu tu..Tinggalkan Aku....tragis...sedih...bila dengar lagu tu....okla...tak mau berangan lebih-lebih...sekian untuk hari ini...=p



















1 orang nak bagi idea:

  1. ok ape minat anuar zain, die kan solo lagi heheh..

    ReplyDelete