Friday, January 7, 2011

Bertambah dan gugur lagi?

Salam.


Nih nak share dengan my beloved readers....tengok ni....





gembira bercampur sedih dan sedikit pelik....


kepelikan ni.....hari tu ada buat post tentang bintang nuffnang ni kan...kalau tak ingat...ha..meh klik ni...



okeh...kenapa saya pelik?Mula-mula, stars kat bahagian SS, LB dan LR ada 3, ini saya memang pasti bagi sesiapa saja yang mula bernuffnang.




Kemudian, semakin lama,





Meningkat sikit, saya punya stars, meningkat kat bahagian LB. Memang diakui, bahagian leaderboard memang menjadi tarikan pengiklan, senang pengunjung blog nak tengok.




ni yang latest hujung tahun lepas.LR dan LB tak berubah, statik tapi SS dah kurang satu bintang T_T.



yang terbaru, gambar kat atas tu la, korang malas scroll? meh saya paste je kat bawah ni...hahaha....




Alhamdulillah, bintang kat LR dah full dan menjoinkan dirinya bersama LB tapi....apekah yang tidak kena dengan SS? Tinggal satu je?Sedihnye....janganlah lepas ni takde langsung....tidaaakkkk...bintang...janganlah kamu menghilang....



Erkk...ter'emo' jap...sory...ha...korang punye macam mana?Pernah jadi macam ni tak?



Sekian, terima kasih kerana membaca.Silala komen ye...huhu



3 comments:

  1. jemput join segmen. mudah je.

    http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

    ReplyDelete
  2. Bintang saya tak gerka langsung dari dulu...Hhuhuhuhuh..

    Jepun Vs Melayu

    ReplyDelete
  3. Miecyber: huhu...nanti lama2 msti bertambah punye..

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend