Wednesday, January 26, 2011

Bloglist Sandiwara Seorang Insan@Syafiq Rosli

Erkkk....rase macam nak join....boleh ke?tak pe...tak pe...cube je la....okeh...saya mau join ini punye blog punye bloglist...oh...now i feel bad...ayat punye la tunggang langgang...okeh..now staright to the point, lepas masuk je blog Syafiq Rosli ni, terjumpa entry ni:




Bloglist Sandiwara Seorang Insan@Syafiq Rosli

Jantina: Perempuan


Tengok dia punye blog, boleh tahan...bukan calang-calang punye blog nih...takpelah...saya cube je la...harap-harap termasukla dalam bloglist dia...boleh tak Syafiq*wink*wink...aiseh....gurau-gurau je...takde makna apa pon! Hehehe....


So...nak declare siap-siap...saya adalah seorang perempuan dan saya nak blog picisan saya yang tak seberapa ini termasuk di dalam blog list anda...korang...kalo nak join, cuba masuk blog Syafiq Roslini dulu...



Ok...sekian, terima kasih.







No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend