Followers

Monday, January 24, 2011

Takottt!





Fikir punye fikir punye fikir....patot ke tidak cite kat sini....tahla...rasa macam nak share je...



pagi tadi....saya mimpi yang dahsyat....ade ularr....uwaaa....eh...jangan fikir pasal ular tu..ada kaitan dengan orang nak datang meminang semua....ala...kata-kata orang tua-tua kan...janganla caye sangat...



sebabnya...saya dah mimpi pasal ular ni...sejak time U lagi...tapi yang peliknye...saya mimpi bila saya ada kat umah je. tak pernah pun mimpi kat tempat lain lagi dan yang peliknye lagi...takde pon rombongan meminang datang...hahaha...ok...abaikan yg tu...tapi pasal mimpi tu, ular tu tak buat ape tapi ye la...dengan kulit dia tu...ishhh.....geli la....



tak sukeee....memang la tak patot takut dengan ular...yang patut ditakuti adalah Allah s.w.t....Ya Allah, lindungilah hambaMu ini dan keluarganya dari sebarang malapetaka.Amin.


Lepas je terjaga tadi, terus ludah sebelah kiri 3 kali....erkk...rase macam dah buat tapi betul ke....ke aku ngingau*tintong...



















3 comments:

  1. kata byk kali mimpi kn?ha..try kira brape byk dah mimpi pasal ular tuh~

    kot2 klu dah lebih 50x sah2 ade DATUK masuk pinang awk nanti~

    hehehe

    ReplyDelete
  2. Izzul: haha....pandai je awk...;p

    Miecyber: insyaAllah...;)

    ReplyDelete