Thursday, February 24, 2011

Jom berinternet tanpa gangguan

Assalamualaikum.



Hi korang, amacam internet hari ni?Ok tak ke k.o? Saya punye broadband cap....perghhh...*&%^)$@#...hahaha...tak tahu nak cakap macam mana tapi tension jugak kalau surfing guna broadband tu....tapi semua ni bergantung kepada service provider jugak...ha...tadi tengok kat blog ada iklan Hotlink hot tiket tu...saya dah beli! Untuk sesiapa yang memerlukan internet setiap masa, saya memang cadangkan beli yang ni. Tak rugi beb. Hari tu saya beli hot tiket ni:








beli RM 6 dapat percuma masa berbual 20 minit untuk SEMUA rangkaian termasuk Celcom, Digi dan U-Mobile, 300 SMS (ni memang tak habis..haha) DAN internet PERCUMA selama 1jam yang berharga RM 2. Ha, berganda-ganda kan....yang internet percuma tu, saya tak guna lagi, sayang nak guna..hehe


Ada lagi yang best, yang tambah RM 1* je dah dapat personal pan pizza...ha...apa lagi korang....jomla beli hot ticket....







Sekian, TQ for reading.











No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend