Thursday, March 10, 2011

BLOG AKU CANTIK, ADE AKU KISAH??

BLOG AKU CANTIK, ADE AKU KISAH??









Buang tebiat ke ape aku ni....hahaha...


sebenarnya saya nak join segmen yang dianjurkan oleh cik puan khumaera ni...



kenapa saya kata blog saya cantik? sebabnyer....background colour dah menampakkan keceriaan ditambah dengan header yang aihhh...tak taula nak kata....orang comel (pergh...ni memang angkat bakul sendiri)..warna pun colourful....memang mantap la kan....;p



blog ni dah melalui beberapa fasa perubahan dan kebanyakan warna theme adalah pink...memang tak boleh lari daripada merah jambu...walaupun blog saya ni takdela se'gempak' seperti fatin liyana ke red mummy or hanis zalikha, tapi saya tetap berbangga dengan blog ini disebabkan hampir semua yang terdapat di blog ini iaitu termasuk header dan background serta frame, saya sendirik yang buat okeh....berjam-jam saya mengadap laptop untuk menelaah coding html (try and error punyer case) dan photoshop...fuhh...akhirnya berjaya jugak menukarkan wajah blog ini...



so....Blog Aku Memang Cantik Okeh....Ada aku kisah?





korang yang nak masuk segmen ni, sempat lagi nih....cepat klik kt link atas tu...





sekian, TQ for reading (^_^)





No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend