Wednesday, March 30, 2011

Terima kasih sahabat!

Hari ni saya nak share tentang 'sesuatu' yang tak dijangka...saya dapat! yeayyy....okeh...kita mulakan dengan sesuatu yang baru berlaku iaitu isnin baru-baru ni. Saya dapat satu parcel, fikir punye fikir, rasanya saya takde beli barang online pun.






Then bila tengok nama kat atas sampul tu....oh...memang seseorang tu ada kata hari tu, nak bagi sesuatu....saya pun dengan rakusnya membuka balutan sampul itu. Hahaha....



Surprise!!!






Alhamdulillah, saya dapat hadiah telekung dan gelang...Sebenarnya, saya memang dah lama plan nak beli telekung sendiri, ye la..selama ni asyik 'pow' telekung mak je or mak sedara yang bagi, mestila terasa nak beli dengan duit sendiri pulak kan...tapi nampaknya...macam lambat lagila nak beli dengan duit sendiri tu. Ye la...dah dapat hadiah ni...oh...gembira tak terkata....dahla warna pink....akak ni memang tau favourite colour saya....TQ kak...oh...lupa nak bagitau, pemberi hadiah ni adalah seorang sahabat yang saya kenali di UTM dulu. Actually beliau adalah pembantu felo kat kolej kediaman saya dulu, saya kan aktif dengan persatuan-persatuan ni so memang selalu je lepak-lepak kat rumah kakak felo ni. Time tu kakak ni tengah amik master. Syukur, persahabatan kami masih bertahan...cewah...macam dalam satu perhubungan la plak...ahakz...




Then, 2 minggu lepas saya dapat dua barang jugak iaitu keychain dari Melaka dan Tea Stobery dari Cameron Highland....yang tea tu memang saya pesan...hikhik...tima kasih cik izma....I Lap U la....ni yang sayang ang ni...hehe....

 



oh...lupa pulak nak snap pic keychain...


cik izma ini adalah sahabat baik saya merangkap rakan sekerja sekarang ini. Haihh...lepas ni aku mesti rindu kat hang la makcik...huhu....T_T...kenapa saya rindu kat dia? Ha...nanti saya cerita kat entry lain...


so, sekian dulu entry hari ini...nak pergi tengok kawasan banjir la...da~


TQ for reading (^_^)










1 comment:

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend