Wednesday, April 13, 2011

Best sangat ke Cool Blog tu?

Assalamualaikum w.b.t.


Hai semua, sihat? Pernah dengar tentang Cool Blog? Konfem la pernah kan....saya je yang jakun sikit...actually teringin nak rasa benda ni since last year lagi...tu pun sebab ada kawan yang introduce, dia selalu letak pic Cool Blog kat blog dia...sampai satu ketika, 3 bekas dia beli sekali harung. Saya pun terfikir, sedap sangat ke...haihh...tak boleh jadi ni...kena cuba jugak.masalah yang saya tak boleh cuba lagi tu sebab kat tempat saya takde jual...huhuhu....





Akhirnya, pada tahun 2011 ini saya dapat merasa air ni...tu pun kena pergi sampai ke Penang...T_T..ermm...okla...sedap dan affordable...tak mahal macam Starbucks...hihihi....so, tahun ni baru 2 kali saya dapat rasa...nanti nak cari lagi la....




ni saya punyerrr.....




tiga2 ko nak amik...hishh...dahsyat sunggoh!

actually, yang dua lagi untuk my besties...saya rekomen suh diorang rasa jugak...






sukeee....




haihh...teringin la pulak sekarang tapi mana nak cari kat Perlis ni...huwaaa....








5 comments:

  1. Cik Fiz,
    Sodapnye kek tu..kek ape tu?bli kat mane ea?mengidam la plak..sedap x?

    ReplyDelete
  2. hari tu baru minum cool blog macam ni..sejibik!! memang sedap sangat2..bila minum tu tersedut sekali dengan pearl dia..pastu kunyah2..sedapnyeeeee T_T

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend