Tuesday, April 26, 2011

Pukul 8 baru sampai rumah?

Assalamualaikum w.b.t.



Pergh...penat sikit hari ni. Pukul 8 malam baru sampai umah. Tapi saya bukan balik lewat sebab kerja banyak...tidak ye kawan-kawan. Malahan saya keluar awal lagi dari ofis tu. No...no...bukan dating jugak ye...Saya pergi bersukan dengan colleagues. Akhirnya dapat jugak saya join diorang selepas membeli kasut sukan baru. Sebelum ni diorang tiap2...erm..hampir tiap2 hari pergi berjogging, kadang-kadang main badminton...tapi sebab saya takde kasut sukan, malasla nak ikut. Weekend hari tu dah pergi beli kasut sukan baru. So semangat berkasut baru ni, mestila lain sikit..ye tak...





kasut sukan pun nak warna pink jugak ke....haha...tapi saya tak beli kasut ni...and bukan kaler pink yang saya beli pun. Sebabnye...yang warna pink semua macam berat-berat je. Kita nak lari kan...so kena pilih kasut yang ringan dan sesuai untuk berlari....jadi, terpaksa la ketepikan warna kegemaran saya tu...


Then tadi buat 8 laps larian+jalan dalam kompleks sukan berdekatan (takleh cakap nama kompleks tu..rahsia ;p).Hahaha...boleh la tu...tak pasti lak bape jaraknya kalau satu pusingan. Tapi esok, saya target 10 laps la pulak. Harap-harap menjadi la...



So kali ni memang bertekad betul-betul, saya mahu kurussssss dan sihat. Tu sebab saya berjogging. Ok la, nak mandi....dah masyam i ni...huhu...




saya nak perut macam ni...hehehe...

da~








No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend