Monday, May 16, 2011

Terima kasih!

Assalamualaikum.

Hari ni baru berkesempatan untuk menaip di blog ini. Saat terpaparnya dashboard blog, saya terlihat agak banyak komen yang diberi oleh kawan-kawan yang datang melawat dan membaca luahan rasa Tak Tahu antara 2 atau 3 saya itu. Alhamdulillah, terima kasih kerana anda sanggup menitipkan kata-kata yang menyedapkan hati saya ini. Serius, bila kita tengah blur dan stress, tak tahu nak fikir tentang apa-apa pun, kata-kata dan komen yang positif amat diperlukan. Syukur, saya dapat. Terus-terang, sehingga hari ini, saya belum lagi menelefon atau SMS ataupun email Prof yang menelefon saya tempohari. Entahla, saya rasa seperti tiada kata-kata yang dapat diluahkan. Malas pun ada. Apa-apa pun, jutaan terima kasih kepada Jentayu, SenyumSoya, Anne Raini danbeberapa nama lagi..sorry tak ingat.My bad..Huhu..







Thank you for reading (^_^)




1 comment:

  1. fizah...biasa la kdg2x kte need pendapat org lain ble kte dh blur nk wat sesuatu kptsn..pepun selamat membuat kptsn sewajarnya demi ms dpn fizah ya

    klik all nuffnang-see iklan

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend