Thursday, August 4, 2011

Berbuka di ofis...

Assalamualaikum w.b.t.


Semalam....saya terpaksa berbuka di ofis....sedih je bila diingat balik tapi nasib baik ada dua orang ofismate yang lain. Have fun jugak la...


Rajin tak saya...berbuka di ofis semalam....hehe...saja ja nak post di sini...tetiba je kan...


Sebenarnya saya plan nak balik awal semalam, pukul 4 da boleh balik tapi kebanyakan staf, memang balik pukul 5 lebih, macam biasa la pulak. So semalam saya plan nak balik dalam pukul 5 la, terus balik ke rumah. Rehat-rehat dan tengok tv..masak ke...kalau ade mood...tapi, ada hal pulak...kena stay-up so saya dengan ofismate dah beli siap-siap makanan untuk berbuka. Prepare je la kot-kot kena berbuka kat ofis. Saya beli murtabak ayam, laksam (sedapla...macam nak beli lagi hari ini...hurmm..) dan kuih batik. Eh, macam pelik tak beli air pulak kat bazar. Selalunya memang saya beli sebab time puasa ni, memang bila tengok air tu, lazat je nampak. Tapi semalam, memang semua air nampak lazat cuma saya je tak terasa nak membeli. Pelik dengan diri sendiri jap...hahaha...

Oh, saya tak amik gambar pun makanan semalam. Sebab memang tak ingat pun. Lepas dah habis makan, baru teringat nak amik tapi tak boleh buat apa la..takkan nak amik gambar plastik dan polisterin kosong je kan.


Hari ni bertekad nak balik awal....oh..saya berbuka sorang-sorang hari ni. Sedihnyaaa....saper nak teman?? Huhuhu...



Sekian, terima kasih kerana membaca entry ini.











2 comments:

  1. heheh ini lah pekerja yg rajin ..
    berbuka di ofis hihihik :D

    ReplyDelete
  2. alololo siannye buke kat opis...takpelah at least merasa gak pengalaman tu..hehe

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend