Thursday, August 25, 2011

Makanan di Malaysia memang sedap-sedap



Assalamualaikum w.b.t.

Tinggal beberapa minit je lagi untuk berbuka puasa, saya amik kesempatan ni untuk update entry jap. So, disebabkan dah wish selamat berbuka puasa, tentulah entry tentang makanan. Punyela lama saya peram entry ni sebab takut orang yang baca entry ni terliur pulak (terliur la sangat ;p). Okeh, dimulakan bicara, hari tu saya berbuka puasa dengan kawan saya merangkap ofismate saya. Sebenarnya tak plan pun nak keluar hari tu. Tetiba je plan, pergi jalan TAR dan terus berbuka kat area sana. Tapi takdela kitorang berbuka kat jalan TAR tu, kami berbuka di Maju Junction dan menu kami ala-ala thai. Nama restorannya....








Krathong Thai Restaurant





Ha, saper-saper yang nak buat reservation, sila kol nombor ni...





Kewteow goreng ~ makanan kawan saya




Kewteow tomyam




Dah kenyang




Ni pulak makanan hari lain...berbuka dengan dua orang ofismate di The Mines



Tea 3 Layer~sedap wooo


















ok, takat ni dulu ye. nanti sambung lagi.tatata~


sekian, terima kasih kerana membaca (^_^)




2 comments:

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend