Followers

Muffin dengan cupcake...tak same eh?

Assalamualaikum w.b.t.



Pelik..pelik...benda biasa yang kita dengar, biasa makan pulak tu tapi baru diketahui...saya baru tahu yang Muffin dengan cupcake adalah benda yang berlainan. Selama ni duk ingat dua benda ni sama =_=. Huhuhu....



Korang ada perasan tak? Ke same je dengan saya? Ingat 2 benda ni same cuma nama je berbeza.Hahaha....



Muffin 








Cupcake







Lebih kurang je kan....cuma yang dapat saya simpulkan kat sini...muffin tu macam kek cawan yang biasa, takde decoration bagai manakala cupcake pulak ade hiasan kat atas dia. Itu je la...ade tambahan dari anda semua?



Hahaha...baru nak kenal perbezaan muffin and cupcake...kelakar dengan diri sendiri.






Sekian.


Terima kasih kerana membaca entry ini (^_^)








2 orang nak bagi idea:

  1. muffin bunyinye cam biase..cupcakes bunyi cam cake yg sedap...asenye die punyer tekstur pun beza antara muffin ngan cupcakes..rasanye la..

    ReplyDelete