Sunday, August 28, 2011

selamat sudaa tapi ramadan dah nak habis T___T



Assalamualaikum w.b.t.


Alhamdulillah, saya dah selamat sampai ke Perlis 2 hari yang lepas. Dah 2 hari baru nak update? Biasa la, dah balik umah, sibuk sikit...Sibuk berjalan...huahuahua...Semalam saya pergi servis my lovely baby car, alhamdulillah ok je. Cuma menangis la sikit, terbang dekat dua ratus jugak...Nasib mak saya sponsor..love u mak <3 <3 <3. Sambil-sambil tunggu kete saya tu di servis, saya berjalan-jalan plus window shopping dengan mak and adik jap. Memang susah nak cari parking time dekat-dekat raya ni. Gaya macam dekat Jalan Tar saja ;p.


Hari ni dah hari Ahad. Tinggal sehari je lagi (kalau ikut jangkaan dari kalendar la) untuk berpuasa, lepas tu ramadan akan berlalu pergi. Sedihnya, rasa macam banyak je lagi perkara yang saya tak buat bersungguh-sungguh T________T. Sangat banyak. Insaf dengan kelalaian diri sendiri sebab terleka dengan tv dan internet dan shopping time...uwaaa....Entahkan dapat berjumpa ramadan tahun depan atau tak...huhu..

okla, takmau sedih-sedih...saya pelik ni...tinggal 1 hari lagi untuk berpuasa, orang dah sibuk -sibuk wish selamat hari raya kat facebook tu, kenapa la awal sangat. Kalau saya, tunggula malam raya tu dulu baru boleh wish kan. Sayangnya, tinggal sehari je lagi...huhu...


ok, bai~















No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend