Thursday, September 15, 2011

blogwalking and welcomed

Assalamualaikum w.b.t.





Dah lama tak update blog ni. Asyik blogwalking je, berblogwalking sambil mencari info dan idea. Surprisingly saya jumpa satu blog ni, owner dia buat handmade soap, cleanser milk, lotion and eye gel dan tak dilupakan deodorant (betul ke tak ejaan ni? Bantai je la). Sangat admire dia. Muda lagi, saya rasa baru je grad dia ni. Bukan saja pandai buat semua tu sendiri, siap pandai masak dan jugak bekerjaya. Memang mantapla dia! Nanti saya letak kat bloglist.




Okeh, beralih kepada benda lain pulak. Saya nak welcomes kepada beberapa orang ni, sebenarnya yang dulu-dulu pun tak sempat welcomed, sorry ye follower blog ni yang lain. T___________T.
Baiklah, ucapan selamat datang kepada Umiliza989, Elmilia dan Oshin Jamel kerana sudi jadi kawan saya. Harap-harap selalula jenguk blog ini selalu ye.*walaupun tak selalu update. ikut mood tuannye je.huhu.



Rasa macam nak cerita je lagi tapi tunggu next entry pulakla...tadi terbaca tentang rahsia penjagaan kulit..rambut dari blog ni..rasa macam nak share cuma nak mengarang ayat tu...tiada mood lagi..nantila ye...huhu..sekian dulu untuk masa ini.


TQ for reading (^_^)





Pictures: all credit to Google











2 comments:

  1. Hi²...sorry lambat balas kunjungan. Thanks blogwalking kat my blog and letak dalam bloglist :)

    Thanks sangat²..nak try my product, boleh la gi kat my blog or my FB page Homemade by zanox :)
    **sempat promote skett**

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend