Thursday, January 26, 2012

Apa eh tajuk kali ni...

Assalamualaikum w.b.t.

Sangat-sangat bersawang blog ini.



Sejak masuk pertengahan tahun 2011, saya rasa blog ni makin kurang berupdate. Bila tengok blog sendiri, sedih je sebab blog orang lain banyak je entry best-best dan sangat cepat di-update. Bila tengok nuffnang, lagiiilaaa sedih tapi takpela, sape suruh tak update kan.huhu....

Sekarang dah masuk tahun 2012, saya harap-harap dapat la meng-hupdate selalu. Banyak nak cerita cuma, blog ni macam dah tak private. Ok, saya perasan popular kejap :p

Blog baru dah dibuat. Dah banyak kot cuma...ish...seriuosly harap-harap saya dapatla merajinkan diri untuk berblog lepas ni.



4 comments:

  1. cchaiyok chaiyok...nnti dah kaya dgn nuffnang leh belanja akak pulak..hihihi

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum....done 2 follow blogs anda..saya harap..anda dpt follow blogs saya balek..

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum....done 2 follow blogs anda..saya harap..anda dpt follow blogs saya balek..

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend