Friday, January 13, 2012

Pilihan...

Assalamualaikum w.b.t.



Salam Jumaat!

Saya pernah bersembang dengan seorang sahabat tentang 'Pilihan'. Pendapat sahabat saya, lebih baik ada satu je pilihan berbanding banyak pilihan sebab senang je nak ikut. Tapi, saya lebih baik ada banyak pilihan.Boleh pilih mana yang terbaik. Tetapi, jika pilihan yang ada bukan yang terbaik, macam mana pulakkk?



Hari ini saya dapat kol, 3 hari dapat email dan 2 hari lepas dapat voice messages. Ketiga-tiga dari pihak yang berbeza. Maksudnya di sini saya dah ada 3 pilihan. Ambik kaauuu...dulu suka sangat kalau banyak pilihan. Sekarang kan dah pening.

Ya Allah, hanya padaMU aku serahkan segalanya.


**Dah buntu nii...


TQ for reading (^_^)








No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend