Thursday, February 23, 2012

Makan makan #2

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, dah menginjak ke hari jumaat, dan esok cuti. Hari ni saya sangat bersemangat. Sebab esok sabtu. Suka...suka...mood nak kerja dah takde. Huhu...

Baiklah, sambungan kepada entry makan lagi...
Selepas makan pembuka selera NI, kami pusing pusing satu pavilion untuk mencari idea, nak makan apa nanti. Fikir punya fikir, in the end, kawan saya nak makan kat Old Town White Coffee (OTWC). Okla, saya mengikut saja. Orang belanja kan..hihi


Orang itu mahu makan ini, memang perut Melayu sungguh :p





saya pulak makan ini, apa tah nama dia, Kuew teow ....



Air dia dan saya




Dah bayar, dapat angpow...ingatkan duit (but seriously, follow your common sense, takkan la diorang nak bagi duit kot kan ;p)...haha




Voucher yang hanya boleh redeem kat OTWC Pavilion..bila tah nak pergi lagi..




Lepas tu...ada lagi makan makan. Hohoho...memang saya pow 'orang it' sehabis habisan la...;p


*malasnya nak letak watermark.harap harap takde orang curik gambar...


No comments:

Post a Comment

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend