Followers

Mengantok...jadi...

Assalamualaikum w.b.t.


Mengantuk ubatnya tidur. Kan? I wish i can sleep right now. Bestnya kalau ada tilam yang empuk dekat sini. Okla, kalau bukan tilam pun, bantal yang empuk pun jadilah. Oh macam kat tempat *dulu. Kalau mengantuk je, terus masuk bilik surau a.k.a bilik server pastu kroh..kroh kroh kejap. Ok...stop it...memang tak dapekla kalau nak buat kat tempat baru ni. Saya bukan nak mengeluh tentang tempat baru, saja ja nak share apa yang saya rasa sekarang ni.





Semalam rasanya dah tido awal...tapi kenapa mesti mengantuk ye...Tak cukup oksigen? Ok je kot...


Seriously, i'm so sleepy...






1 orang nak bagi idea:

  1. mungkin..minum air bnyk2 untuk dptkn oxygen ^^

    ReplyDelete