Friday, March 23, 2012

Alhamdulillah, saya dah selamat kembali dan beronline semula.

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, saya dah selamat sampai ke Malaysia. Hampir 2 minggu berada di negara orang, alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar.Biarpun batuk, gatal tekak dan sebagainya, saya redha.

Maaf kepada beberapa orang rakan kerana saya menghilangkan diri tanpa khabar berita. Enggan menghebahkan kepada umum ke mana saya menghilang. Hanya seorang dua saja sahabat yang saya beritahu tentang ketiadaan saya dibumi Malaysia ini.

Alhamdulillah, sepanjang 10 hari berada di sana, saya berasa tenang dan sentiasa ingin dekat dengnNya. Baru dua hari saya di tanah air, saya sudah mula merindukan rumahNya. Syahdu mendengar alunan bacaan al-quran, betapa sayu imam recite the surah dengan sebak dan dalam keadaan ingin menangis, i wish i know what surah it is T___T. Teringat suasana berjemaah di Masjidil Haram. Allahuakbar.
Semoga dilimpahkan rezeki untuk ke sana lagi.


Baiklah, sampai di sini dulu mukadimah untuk permulaan yang baru. Banyak lagi cerita untuk dikongsi. Cerita tentang umrah...tak banyak sangat, cerita tentang sabah, bolehla tahan...Nantikan ye;)

Jazakallah.










2 comments:

  1. buat umrah ke?patut lama tak de..
    rindu entry2 ~~ erm sea_lavender baru nk kirimkn teman2 yg mna ke sana..pe2pn Alhamdulillah...selamat kembali...seronoknya da pergi sna..
    doakan sea_lavender pula d beri rezeki ke sana..Insya-Allah...

    ReplyDelete
  2. awk buat umrah? alhamdulillah rezeki awk dh smpai sana..doakan rezeki sy pulak yeaa :)

    ReplyDelete

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend