Followers

Kuih dari Korea

Assalamualaikum w.b.t.

Entry yang dah lama tersimpan dalam draft. Hihihi...Cerita yang dah lama, sebenarnya semasa saya pergi ke Ekspo Buku Islam hari tu, sempat jugak saya menyinggah ke Karnival WOW. Bila dah  berjalan-jalan, tiba-tiba ada seorang mamat korea comel tengah promote suruh rasa makanan dari korea. Siap bagi amaran, makanan ni pedas. Tapi bila saya rasa, hurm...takde pedas manapun. Hehehe...Sambil tu, mereka jugak bagi promosi suruh rasaatau beli mana mana makanan dari Korea tu. Saya tengok kuih ni, macam menarik la pulak, So amik la satu.








Lama  jugak terperam dalam beg saya, bila teringat dengan makanan ni, baru bukak. Bukak je plastiknye, habis dah hancur. Ayoyoyo...makan la jugak sikit. Rasanya...bolehla. rasa macam kek Hiro tu tapi Hiro kek lagi sedap kot. Hehehe...

Eh, sebelum saya beli tu, saya tanya siap-siap, Halal ke ni..Nasib halal. Jadi bolehla makan tanpa ragu ragu =)




4 orang nak bagi idea:

  1. nyum2.. cer buat sendiri.. hehe

    ReplyDelete
  2. ari tu cik lynn mkn hiro tp dh xsdap cm zman kcik2 dlu...huhu

    ReplyDelete
  3. hi..!
    jom baca entry baru pka.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/ziela-make-up-by-pka-rahim.html

    tq :)

    ReplyDelete