Followers

Friday, March 23, 2012

Magnum yang best!



Assalamualaikum w.b.t.

Entry yang terperam dalam draft.

Hari tu saya makan ais krim Magnumm with Capuccino + Caramel...

rasa : memang sedap la.tambah saya peminat kopi tegar ;)

..erkk..ni perisa baru kan?





Sebab sebelum ni, saya tengok ada vanila dengan choco je...for me, choco doesnt suit me well  even though i'm a choco's hard core fan (erkk...ayat ape yang aku karang ni..layan je la)


Oh, vanila tak cuba lagi. Next time boleh kot cuba ;p



Disebabkan tak sabar sangat sangat, lepas beli terus makan aiskrim ni. 

Driving sambil makan aiskrim ok.

So memang tak boleh nak tangkap gambar awal-awal la. 

Dah tinggal 1/4, baru sampai rumah, cepat cepat tangkap gambar.




Masih terbayang keenakan royal chococlate belgium ni...


Appreciation

Alhamdulillah, dapat jugak merasa aiskrim mahal ni. Syukur.





4 comments:

  1. aiskrim..da meleleh air liur hehe~
    erm sea_lavender kurang gemar coklat..ske vanila.. =)

    ReplyDelete
  2. waaa...mengancam icecream tu...tp cik lynn mmg xpenah minum/xsuka/xmkn kopi...huhu

    ReplyDelete
  3. x try lg la..nnti nk beli jgk hehe

    ReplyDelete