Friday, April 20, 2012

Teringin nak naik paramotor nii


Assalamualaikum w.b.t.
Hari tu masa panjat Broga Hill, dah nampak benda nih. Macam menarik dan best je. Tapi tak tau lagi, apa benda tu. Beberapa minggu lepas, sedang saya berjalan-jalan sambil nak makan Ais Batu Campur (ABC) di tepi pantai berdekatan Kuala Perlis, saya terdengar bunyi bising dan ternampak benda ni. Tahap keterujaan saya sudah meningkat dan saya sangat..sangat. teringin untuk menaiki paramotor ni..sekali pun jadila..tapi bila la tu..T__T.



Cepat-cepat keluarkan handphone and snap gambar orang tu.

Oh, kepada sesiapa yang tak tahu apa paramotor tu, ni saya amik definasi term dia dari satu blog.

Paramotor adalah paralayang diberi tambahan motor propeler sehingga pilot bisa melakukan terbang (take off) tanpa harus melakukan lompatan (jumping) dari ketinggian.Sumber : Sini

Ok, itu je nak cerita. Jangan lupa join giveaway saya ye ;)

Sekian, terima kasih kerana membaca entry ini (^_^).







1 comment:

ABC Salji

Assalamualaikum w.b.t. Last weekend